31. juli 2010

Elisabeths lille utdrikningslag




Vi skulle alle ta med en personlig gave til Elisabeths utdrikningslag, så jeg bakte en marsipanbløtkake for anledningen. Dessverre stod den litt for lenge før den ble servert, så noen av blomstene hadde sklidd litt ned og noe av fyllet hadde reagert med kremen. Man skal egentlig aldri pynte marsipanbløtkaker før dagen den skal serveres, men i dette tilfellet hadde jeg ikke noe annet valg (ettersom festlighetene skulle starte så tidlig).
Kaken smakte uansett kjempegodt. Blomstene er laget med blossom mold (helt fantastisk brukervennlig silikonform), håndkolorert med pulverfarger og spiselig glitter, og så har jeg limt perler i midten med spiselig lim.
Jeg er så redd for å lage bryllupskake i august.. kanskje jeg må trekke meg fra oppdraget..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i denne bloggen