5. aug. 2010

Pynt i blomsterpasta


...hvilket minner meg om en dåpskake jeg ikke har lagt ut bilde av ennå.

Det må jeg få gjort. Tenkte jeg skulle forberede blomster til en dåpskake. Jeg lagde blomstene, håndkolorerte de med pulverfarge og glitter før jeg satte perler i midten. Dessverre fikk jeg ikke brukt de da de ikke passet inn i designet på dåpskaken likevel. Dermed gikk de med til en casual kake jeg tok med på jobben etter sommerferien i steden.

Nå har jeg bestilt en hel haug av nytt utstyr. Skjønner ikke hvordan jeg skal få plass til alt sammen. Venter tre store forsendelser. Må prøve å få tattbilde av alt sammen når det kommer.

Ellers står det en 5 etasjes bryllupskake for tur til den 21. august. Handler en del stæsj til den og designet på den endrer seg fra dag til dag. Det er ikke enkelt å være kreativ ;) I og med at jeg planlegger denne kaken er jeg så veldig fristet til å handle inn -til mitt eget bryllup også. Det er imidlertid helt unødvendig ettersom jeg ikke engang har kjæreste.

Er jeg ikke gift innen fylte 35 lager jeg bryllupskake likevel, handler/leier kjole, og så kan jeg sitte der og kose meg med min egen 5 etasjes kake ;D hihi!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i denne bloggen