15. sep. 2012

GIGA IPHONE CAKE


16 egg gikk med til denne GIGA IPHONE kaken som er plassert på et 16 inch cakeboard. Dette var gårsdagens andre kakeprosjekt. Det er såvidt plass i kjøleskapet. Jeg har måttet tømme de øverste hyllene og satt det på Jeg hadde ikke designet klart på forhånd denne gangen heller. Jeg hadde fått føringer på at kaken skulle være firkantet, ha bilde av konfirmanten og inneholde valnøtter. Det vil si at nok en gang ble "båten til mens jeg rodde". At det ble en iPhone var en impuls, for å si det mildt. A4 bildet passet ikke helt til kakens format, så jeg ble nødt til å finne på noe lurt. Synes den ble litt kul. Tidligere har jeg fått klager av gutter som har fått blomster på sine kaker, så jeg tenkte at dette måtte bli greit og maskulint nok.
 

Her er noen detaljbilder. Det er egentlig et veldig enkelt design. Detaljene har jeg tegnet på med spiselig tusj (en som dessverre var litt dårlig).


Jeg har sladdet ansiktet til Haavard siden jeg ikke har fått spurt om det er greit at jeg legger ut bilde av ansiktet hans. Slik så kaken ut i sin helhet (se under). Jeg klarte å lure med noen sommerfugler og perler.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i denne bloggen