11. sep. 2010

Kakelibrium konfirmasjon

Kake til en gutt som heter Jack. Han skal konfirmeres på søndag og liker å spille dataspill og World of Warcraft. Jeg investerte i et spiselig bilde (150kr!!! Svindyrt! Sukk..), fordi jeg ikke er veldig kjent med WoW-verden til å lage noe frihånd på så kort varsel. Det ble en lukket valnøtt (sprikossyltetøy og valnøttkrem), selv om jeg egentlig føler at moussekaker har blitt mitt kjennemerke. Det er jo sååå godt! Bærmousse og vaniljekrem! Elller annen mousse og vanilje. Mmmm.. det er kontrastene som gjelder ;) Jeg følte vel egentlig at kaken ble litt "simpel", så jeg ble tvunget til å legge til noen små detaljer før jeg klarte å legge det fra meg for kvelden. Noen få blomster, noen sopp og litt glitter i matchende farger tenkte jeg gjorde susen.
Nå angrer jeg derimot på at jeg ikke lagde det rundt hele kaken. Den ser litt uferdig ut liksom?

Men den ble søt og grei da? Forhåpentligvis kjenner Jack igjen figuren på kaken og den smaker sikkert også godt. Denne gangen har jeg smørkrem under lokk! ;)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i denne bloggen