11. okt. 2012

Justin Bieber drømmekake

 
I'm a belieber! Neida, jeg er ikke det, men datteren til en venninne er det. Jeg har laget Justin Bieber kake til bursdagen hennes. Den inneholder jordbær og vaniljekrem. Ingen mousse denne gangen, men forhåpentligvis smaker den himmelsk likevel og at dette er kaken hun drømmer om slik at dagen hennes kan bli perfekt.


Kjekk fyr da! Bildet av Justin er spiselig rispapir skrevet ut med spiselig blekk. Jeg har ikke skriver selv, så dette har jeg bestilt for 200kr hos en som har. Må skaffe meg det, så jeg kanskje sparer noen kroner. Ikke veldig lønnsombusiness for meg dette her. Hihi. Og i tillegg til at jeg taper penger på hver eneste kake har jeg begynt å tenke at jeg mådonere bort et beløp hver gang jeg baker kake. Jeg må bare finne min hjertesak først. Kom gjerne med forslag :)

 

Jeg har laget pynten i lilla siden det er det de ønsker. Håper kaken smaker! Sov godt og drøm søtt.


1 kommentar:

  1. Hei.. Bare lurt på kor du fant bilde av han Justin Bieber ? :)

    SvarSlett

Søk i denne bloggen