24. jan. 2010

Baderommet

Jeg fant denne servanten. Og som vanlig, når jeg finner noe jeg liker, falt jeg pladask!

Jeg aner ikke hvor jeg kan få kjøpt den og uansett hadde jeg antageligvis ikke hatt råd. Det nærmeste jeg har klart å finne er denne andre herligheten fra Villeroy & Boch. Den er bare så utrolig behagelig å hvile øynene på. Me like. Men den blir nok litt for voldsom på det vesle badet mitt.
Her er en enklere variant som sikkert kunne ha passet bedre inn. Jeg liker den veldig godt estetisk sett. Praktisk derimot -not so good. Den rommer svært lite vann. Det er nesten ikke plass til å vaske hendene sine i den, langt mindre plass til å vaske ansiktet... Det går jo sikkert, men ikke uten å sprute ned hele badet med vann. Jeg må nok gå for en annen løsning.

Ideelt sett burde jeg nok holde hele badet minimalistisk, med små, enkle møbler i lyse farger, men det er så mye spennende design å kikke på og jeg blir så oppslukt av det. Og mini-minimalistisk går nesten ikke, for jeg må nesten utnytte den lille plassen jeg har til oppbevaring, så dqa må jeg få inn noen møbler med litt størrelse på ihvertfall :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i denne bloggen