12. sep. 2010

Let it snow, let it snow, let it snow..


Jeg er klar for vinteren ihvertfall: Burberry brit -en klassiker til vinterhalvåret.
Og ny lue! <3>
Heldigvis smakte konfirmasjonskaken denne helgen nyydelig. Jeg lagde en liten til oss selv også sånn at jeg med sikkerhet kunne vite hvordan kaken smakte. Den var god, men forferdelig usunn. Ellers har jeg spist en hel gulrotkake (nesten) alene denne helgen. Jeg lagde gulrotkake for første gang uten sukker. Den ble knallgod! (..dessverre =/ ) ...fortsetter det sånn må jeg snart begynne å telle kalorier. Duh :p

Heldigvis er sjørøverkakeprosjektet mitt utsatt til neste helg. Det ble litt mye styr denne helgen, med lillebror som kom hjem, konfirmasjonskake som skulle bakes, andre kaker som skulle bakes, gjester, oppussing, mamma sin bursdag osv. osv. Håper snart det kommer en helg hvor jeg kan få meg en pust i bakken!! ^_^ ..men det blir ikke neste helg, for da er det tut og kjør igjen.

Leiligheten er f.o.m. i morgen innflytningsklar.. dvs. jeg må handle inn de siste tingene jeg trenger for å overleve først.. bl.a. seng og tørketrommel. Gardiner er sikkert også kjekt å ha ;)
Soon baby, soon...


..........jeg gleder meg til snøen kommer, jeg!

2 kommentarer:

  1. Hvor kjøpte du den luen? Knallfin :-)

    SvarSlett
  2. Luen er kjøpt i en butikk på Ski storsenter.. hmm, hva heter den?! Ilse Jacobsen butikken.. :) De hadde mørkebrun og svart også. Jeg angrer på at jeg ikke tok den svarte!!! :)

    SvarSlett

Søk i denne bloggen