11. okt. 2011

Practice makes perfect

Jeg blir så inspirert av tilbakemeldinger jeg får. Også inspirert av blogger jeg følger med på. Derfor tenkte jeg å forsøke å oppdatere min "blogg" litt, hvis den kan kalles det. Som de sier der jeg jobber: "Båten blir til mens vi ror".

I det siste har jeg hatt en del oppdrag. Jeg dekorerer ikke kaker pga. pengene. Det er for slitsomt og tidkrevende. Jeg gjør det for å glede mottakeren og for å utvikle meg selv. Det er gøy å se hvor formidabel utvikling mange har hatt i løpet av de to årene jeg har vært opptatt av dette. Jeg har dessverre ikke hatt tid eller anledning til å påta meg så mange oppdrag som jeg gjerne hadde ønsket, så jeg føler ikke at jeg har hatt den samme læringskurven. Likevel er det gøy å se at også jeg utvikler meg.

I sommer fikk jeg den ære å bake bryllupskake igjen. Jeg som aldri mer skulle påta meg det ansvaret. Det varte heldigvis ikke så lenge og så lenge resultatet blir bra blir en jo inspirert til å fortsette.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i denne bloggen