16. des. 2009

Desperate housewife


Jeg synes å huske at Bree's hemmelige kokebok også var grønn?! Jeg har modifisert min litt i det minste, men her samler jeg alle mine beste oppskrifter, enten det er kaker, hovedretter, forretter eller desserter. Kun oppskrifter som er testet ut og som er garantert vinnere! Den har et alfabetisk innholdsregister foran, så når jeg fører opp nye oppskrifter skrives de inn på riktig forbokstav med sideantall så det blir enkelt å slå opp neste gang jeg skal finne frem.

Kanskje litt tidlig å tenke på, men det er også koselig i forhold til barn som eventuelt vil arve mamma'n sine oppskrifter. Det er lettere enn en en haug, eller perm med utklippsark eller utrevne sider. Jeg kunne sikkert hatt de liggende på laptopen ett sted (og noen av de har jeg også der), men det er ikke like personlig og sjarmerende synes jeg.

Denne boken har en mening, og den er laget med kjærlighet for å bevare det som er godt ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i denne bloggen