31. okt. 2010

Paintbrush..

.. jeg må begynne å dokumentere alt jeg finner av interessante bilder, tutorials osv! Det finnes ikke noe mer irriterende enn å bruke timesvis på å lete frem igjen det jeg vet finnes der ute på internettet, men som jeg har klart å rote bort. Nå har jeg sittet en hel time og lett etter en tutorial for hvordan jeg skal kle en kake med ganaché/sjokoladefondant eller lignende for så å spraye den med paintbrush... uten å finne den! Gawd så irriterende!

Det er egentlig ikke viktig -jeg ønsker bare å pynte på hukommelsen min igjen. Jeg skal uansett ikke investere i paintbrushutstyr de førstkommende årene. Jeg har nettopp begynt med denne kakebakingen og har investert mye i det utstyret jeg allerede har (i forhold til hvor lite jeg egentlig baker), så jeg ønsker å bli mer dreven og beherske visse teknikker før jeg oppgraderer utstyret. I tillegg vet jeg ikke om det er så veldig lurt å gå til innkjøp av spraymaling nå som jeg har flyttet inn i ny, hvit leilighet... Jeg får vente til jeg oppgraderer hjemmet. Får få meg et eget bakerom/hobbyrom som jeg kan kle i plast a'la Dexter før jeg slår meg løs med spraymaling.

Likevel hadde det vært utrolig morsomt å prøve, for jeg ser så ofte fine kaker som er malt med painbrushteknikk...

Nå må jeg vekke lillegutt, for vi skal ut på tur!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i denne bloggen