28. nov. 2011

GulrotCAKE

Jeg blir helt flau av denne bloggen som ikke er noen blogg, men som er en dårlig side hvor jeg occationally legger ut bilder av noen random cakes jeg har laget. Har litt lyst til å opprette en helt ny blogg og gjøre noe skikkelig ut av det. Kanskje arrangere kurs en gang i ny og ne. Skrive oftere, inspirere. Vise hva jeg blir inspirert av. Men så tenker jeg; hva er vitsen? Det er vel ingen som vil ta seg bryet med å lese det jeg skriver uansett, eller er det? Da handler det vel om å lage et konsept som fenger. Jeg får finne på et navn, lage en visjon og forretningsidé, formidle mine tanker og verdier, og kjøpe et passende domene, så kanskje?

Mine foreldre har nettopp hatt julebord. For anledningen spurte de om jeg kunne dekorere en kake for de. Klart jeg kan. Avlyste daten jeg hadde (sukk!) og stilte meg på kjøkkenet i steden.

I utgangspunktet har jeg en idé til en skikkelig festkake, men det ble for mye kake i forhold til antall gjester, så jeg fikk ikke lov til å lage stor kake. Det ble dermed en enkel gulrotkake i steden.

MMmmm.. gulrotkake er godt da!

1 kommentar:

  1. Mmmm....den så veldig god ut ennå jeg ikke liker gulrotkake, hehe.
    Til info så følger jeg med dge vettu,stå på snuppis.

    Klem Nina :)

    SvarSlett

Søk i denne bloggen