20. nov. 2011

A pice of Henrik'c christmas calendar

Mens jeg venter på snø og desember, med adventsstaker og annet som følger med, har jeg begynt å lage adventskalender til Henrik. Jeg ønsket meg alltid gavekalender da jeg var liten- Flere av venninnene mine fikk det av sine foreldre og jeg synes det var så fint. Henrik er så liten at han blir like fornøyd med sjokoladekalender, men jeg har likevel gjort et forsøk på å lage noe ekstra ut av adventstiden for den lille skatten min. Kalenderpakkene består av små aktiviteter som å tenne adventsstaker, pynte til jul, skrive julekort, bake pepperkaker, skitur og gå på skøyter, det er sjokoladenisser og mini-kinderegg, én pakke er faktisk tom: -da skal vi snakke om at vi må sette pris på det vi har og gi hverandre og de vi er glad i en god klem, og så er det legogravemaskin i nr. 24.


Synes jeg skimter julens ånd stigende opp av pakke nr. 3?!

Det blir koselig å sette igang med litt baking igjen ihvertfall, selv om det nok blir kaker av det litt mer tradisjonelle slaget enn jeg vanligvis lager. Sikler på ny kjøkkenmaskin. Liker KitchenAid -Pink selvfølgelig eller Brushed Nickel, men dersom jeg først skal gjøre en slik investering vil jeg nok mer enn mest sannsynlig gå for en Kenwood Major Titanium pga. ytelse og volum.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i denne bloggen