3. juni 2012

Dåpskaker


Neste oppdrag består av en toetasjes dåpskake til den 10. juni. De ønsker en rosa, klassisk kake med blomster. I tillegg skal jeg levere tyve matchende cupcakes. Det må vel bli en slags kombinasjon av noen av disse kakene jeg har avbildet, men likevel noe helt eget. Jeg får sette meg ned og tegne noe snart.
Jeg må prøve å få brukt de nye alfabetutstikkerene. De er jo så søte. Og så blir det masse, masse blomster. Må finne noen fine detaljer som kan gjentas på cupcakene; for eksempel bleier, sommerfugler, blomster og byggeklosser.
Og så skal hovedkaken bli høy. Det skal bli gøy å lage den. Gleder meg. Derfor er jeg tidlig ute med planleggingen også denne gangen. Og til helgen har jeg ikke bare denne dåpskaken som skal leveres. Henrik skal feire bursdagen sin også, så det blir flere kaker å glede seg til. Hele uken min er fullbooket, så tiden kommer til å fly. Ha en fin kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i denne bloggen