15. juni 2012

Surprise party; 2x60


I dag skal jeg lage en toetasjes kake. Den blir ikke like høy som ovenstående siden det skal bli en kremkake, men forhåpentligvis blir den fin likevel. Det er foreldrene til en tidligere, herlig kollega som fyller 60 år og skal overraskes førstkommende lørdag. Da er det vel bare å brette opp ermene og sette igang, tenker jeg. Har ikke et sekund å miste.

Fyllet i dag blir jordbærmousse, herlige norske jordbær fra fjorårets jordbærsesong og romkrem. Må prøve å bli tidlig ferdig siden jeg får besøk i kveld. En kompis komme for å låne bort en armkrok og for å se en film. Koselig, eller hva? I morgen reiser Henrik og jeg for å hente min bror på flyplassen, før vi tar turen videre til et stort bryllup i Gudbrandsdalen, så det blir ikke mer kakebaking på meg denne helgen. Det blir vel ikke noe neste helg heller, hvis ikke jeg skal bake noe til et av de to 30-års lagene jeg skal i. Neste prosjekt blir en barnedåp, også til en liten jente. Og den skal bli av det mer eventyrlige slaget; vi snakker detaljer, detaljer, detaljer. Er det 1. juli-helgen mon tro?! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i denne bloggen