1. juni 2012

Peanut Butter

Det er så godt. Jeg har fått helt dilla. For et halvt år siden hadde jeg dilla på hasselnøtter med sjokoladetrekk og yoghurtnøtter blandet sammen. Spiste én til to bokser i uken. Nå er dillen over, men erstattet med en ny dille; peanøttsmør. Jeg mumser peanøttsmør som amerikanere gjør på film. Og fra å starte med en liten t-skje om dagen har dillen nå gått over i et halvt glass om dagen. Hvem har kontroll? Peanøttsmøret eller meg?

Nå er glasset tomt. Det står ved siden av meg her og det eneste jeg tenker på er at jeg må kjøpe fler og fylle opp skapet. It's so going to happen! Jeg må finne en fin oppskrift som inneholder peanøttsmør. Tror jeg skal forsøke meg på noe hvor jeg blander egg, peanøttsmør, proteinpulver og sukrin. Det blir sunne energibarer. Eller kanskje banansmoothie med sjokoladeprotein, cottage cheese og peanøttsmør. Mmmm..

Viktig med noe "sunt" som kontrast til all kakebakingen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i denne bloggen