11. juni 2012

Spiderman bursdag

 Henrik ville ha Spiderman bursdag. Det resulterte i pizza etterfulgt av Spiderman dessertbuffet. Jeg kunne tatt den helt ut med duker, bannere og ballonger, men hverken tiden eller økonomien strekker til. Henrik var uansett strålende fornøyd.
 Callebout sjokolademousse smaker himmelsk. 75% belgisk sjokolade. Muffinspynten hadde jeg bestilt på ebay. Det samme med Spiderman motorsykkelen.
 Marsipanbløtkaken måtte jeg pynte søndags morgen etter sommerfesten jeg var på, hvilket innebar at jeg måtte gå for et relativt enkelt design. Med så mange andre detaljer på bordet tenker jeg at det sikkert var like greit.
 Alt er yummy scrummy!

Jeg tror den vordende fireåringen ble fornøyd. Han fikk tre Spiderman t-skjorter, politilego, Star Wars lego, motorsykler, en bok, et blinkende militærhelikopter,adidas treningsjakke, mer Brio tog, og hele tre tohjulssykler. Utrolig nok var alle i forskjellig størrelse. Children of the twentyfirst century.. trenger jeg å si noe mer?!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i denne bloggen