6. feb. 2010

Barnedåp



Nå har jeg laget kake til guttedåp. Første gang jeg ikke har hatt et design klart på forhånd, så jeg måtte bare improvisere. Jeg må på Pals og kjøpe mer hvit marsipan også, for jeg har gått tom. Denne kaken består av jordmærmousse med hjemmelaget rørt jordbær i to lag og vaniljekrem og fløtekrem i ett lag. Den består av to sukkerbrød. Trukket i marsipan og pyntet i marsipan. Alt kan spises. Har ikke prøvd denne varianten før, men det var sinnsykt godt :D MmmmMM Det kommer ikke frem av bildet, men den er ca. 13 cm høy.. godt det ikke er mitt problem hvordan man skal få skåret av den.

Den ble litt bulkete her og der, og fikk dessverre noen sprekker -som vanlig, men prøvde å rette den opp med båndene. Nå er det avgjort. Jeg SKAL kjøpe smoother. Jeg er så treg av meg.. Skal få fingeren ut nå. Seriøst! :D

Ha en trivelig helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i denne bloggen