31. jan. 2010

Dansani

Akkurat nå er det bad som gjelder. Jeg sitter med tyve kataloger i fanget og blar og danner med preferanser. Nå er jeg ikke sikker på om jeg liker Pure Stone fra Villeroy & Boch likevel. Nå liker jeg Dansani. Det er enkle og rene linjer. Pure stone blir lixom litt too much.

Dette (under) er et klassisk lite Dansani bad. Veldig pent treverk synes jeg. Akkurat denne fargen er nok ikke favoritten. Jeg liker bedre en lys farge, nougat/nøttefarget..

...eller noe sånt som dette:

Jeg digger dette (akkurat nå ihvertfall). Det er så annereldes enn alt annet jeg har. Og så er jeg redd for å bli for "hvit". Jeg er også redd for at dette kan bli altfor hardt på et så lite bad som mitt og jeg ser for meg at svart glans fort blir stygt og fullt av flekker og fingermerker -hvilket jeg ikke er spesielt begeistret for.
Jeg må ta meg en rundtur (til) snart. Fortsatt mAAAAaaange steder jeg ikke har vært innom.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i denne bloggen