1. mai 2010

Jeg flytter inn!!!


NOOT!!! :D
Ser ikke ut som jeg flytter inn sånn helt med det første ;) Det går sakte, men sikkert fremover. For en uke siden så det slik ut. Nå er det nye gipsvegger, sparklet og ryddet av gulvet. Nesten klart for første strøk med maling.. men det har jeg sagt i flere måneder nå ;)
I dag har jeg revet ned strie, eller hva det var som var på veggene på badet. Den var gul og innrøkt. Helt for jævlig! Snart må jeg ta stilling til vegger og gulv både det ene og det andre stedet. Jeg MÅ!
I tillegg var jeg på generalforsamling i sameiet forrige dagen. Jeg har ikke flyttet inn enda, men jeg er med i valgkomitéen. Hurra!! En, av mange, grunner til å bli kjent med folk! I tillegg er det snakk om mulig rehabilitering av de fire boligblokkene som inngår i sameiet. Det innebærer økte utgifter, men MYE større balkonger (og det er ingen ting i veien med de fra før), moderne rekkverk, nye vinduer :D Det blir spennende å se hva det blir til ihvertfall. Og litt skummelt for en enslig alenemamma som synes fellesutgiftene var høye i utgangspunktet. Det finnes alltid steder å kutte ksotnader, så det løser seg uansett! :D hihi
Ha en fortsatt fin kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i denne bloggen