2. mai 2010

Våren er her


og det er SÅ deilig!! Snart blir gresset grønnere og det kommer blader på trærne. Jeg elsker denne tiden av året. Alle går rundt og er "våryre". Smiler fra øre til øre enten det er fordi de er forelsket eller bare fordi solen skinner. For meg er det litt av begge deler.



Spesielt merker jeg hvor mye mer energi jeg får når solen skinner. Det er som ren vitamininnsprøytning i sjelen. Nå må jeg faktisk gå og dusje, for jeg har akkurat vært ute og jogget. Dete har vært tredje frivillige joggetur hittil i år. Ikke dårlig ;) Sist jeg jogget var i gymmen på vgs for 8 år siden, og det var IKKE frivillig :) Det er godt å få ut litt energi! Nei, nå får jeg se og hive meg rundt. Det er sent og jeg har en del andre ting jeg skulle ordnet før jeg slukker lyset for i kveld. Jeg sier bare: CAREBEARSTRÅLEEEEEEN!!! Weeeeeeee!!! ~^_^~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i denne bloggen