31. juli 2010

Bamsekake til barnedåp


Jeg hadde bakt en forferdelig tragisk kake til bursdagen til sønnen min, Henrik, som han hadde med seg i barnehagen. Det var et sjørøverskip (bittelite) som dro en bamse på en flåte. Alt i sjokoladekake. Og så hadde jeg strødd smågodt rundt omkring for å piffe opp fargene på den. Selv om jeg var misfornøyd ble personalet og foreldrene i barnehagen helt ekstatiske.
En av de ansatte ringte meg kort tid etter og ville at jeg skulle bake en kake til tantebarnet hennes. Det var samme helg som bursdagen til lillegutt og hele helgen var fullbooket av kaker og selskaper, men jeg klarte likevel å skvise det inn.
Det endte opp i en søt liten tass som jeg håper de ble fornøyde med. Det er så leit å skille seg fra de kakene jeg har lagt sjelen min i.. stakkars liten tass som snart blir spist =/ Jeg er glad det ikke er meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i denne bloggen