19. mai 2012

Long time no see

Tilbake igjen til gamle trakter. Jeg likte bedre å skrive et ord eller to på Det lille bakeriet enn Sweetcakes. Og selv om man må smile når man uttaler Sweetcakes har det aldri føltes "helt meg". Det ble sweetcakes fordi jeg ønsket meg et .no-domene og fordi det var ledig, men nå synes jeg ikke det er verdt bryet med å ha et enkeltmannsforetak registrert, samt at det fra neste år blir så dyrt at jeg ikke kommer til å opprettholde adressen. Konklusjon? Frem og tilbake er like langt ;P

Til helgen skal jeg levere en toetasjes dåpskake. Jeg skal også i konfirmasjon selv, som jeg gleder meg til. Det er alltid stas med festlige og sosiale sammenkomster, spesielt når åpnes opp for å kunne pynte seg.

Ok, de skillingsbollene jeg har spist nå passer dårlig inn i kostholdsplanen min frem mot sommeren, så de kan bare gå og legge seg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i denne bloggen