27. aug. 2012

Pink Perfection


Jeg hadde noen flere bilder av kaken som jeg fikk lyst til å vise frem, men ellers har jeg ikke noe nytt å meddele. Jo; de som kjøpte disse kakene var kjempefornøyde og jeg kunne vente flere estillinger utover våren når de skal feire bursdager. Det er så hyggelig med gode tilbakemeldinger når man har lagt hele sjelen sin i noe.

Dagen i dag har gått med til å lære sønnen min å sykle uten støttehjul. Han er fire år og to måneder, så det er kjempegøy. Broren min er på besøk her hjemme. Han bor i London, men nå har han kommet for å bli noen uker, så det blir treningsleir på oss fremover.

Dagen i dag startet med en 12km lang joggetur. Helt allright. Vi fortsetter senere i uken med en tur til Gaustadtoppen, regner vi med. Og så skal vi forbedre vår livskvalitet ved å hoppe utfor en bro i Rukjan. Jeg kjenner jeg får et lettere infarkt av tanken, men ellers går det bra. Sikkert en veldig allright måte å få bekreftet at man lever på. Lurer forresten på hvem som oppfant strikkhopping. Det må ha vært en annen kreativ spire.

 Barnets navn var "Anna".

 Da jeg leverte ble jeg spurt om jeg hadde et visittkort av en av de som stod på kjøkkenet. Jeg hadde jo det, men det var et eneste håndlaget kort. Han fikk nummeret mitt og senere på dagen ringte det jammen meg noen fler som ville ha kake. Moro.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i denne bloggen