5. jan. 2010

Årets første oppdrag med et stort smil!

Og året starter godt! I dag har jeg handlet farget marsipan for over 1000kr på http://www.bakekake.no/: blå, rød, grønn, lysegrønn, gul, orange, lilla, brun og svart. Ekstra hvit og rosa fra http://www.pals.no/ har jeg i fryseren fra før. Dette betyr at jeg snart er parat til å kunne bake og dekorere omtrent hva som helst.
1. Årets første henvendelse kom i form av en enkel kake til en familiebegivenhet: klassisk og elegant. Kaken skal være ferdig til 16.01. Jeg ser for meg en hvit enkel med orkideer og bjørnegress, men vi får se. Jeg synes denne type orkidé er den peneste, men jeg er usikker på om jeg klarer å få det noe fint til ettersom jeg ikke har det rette utstyret.
2. Årets andre henvendelse gjelder en ett års dag. Jeg har fått forespeilet legoklosser, Hinkel pinkel eller sommerfugl kake. Kjøperne har ikke helt bestemt seg ennå, så jeg er usikker på om jeg får oppdraget.


3. Årets tredje kake, regner jeg med, blir til min lillebrors 25 års dag. Han er opptatt av bøker, pc, telefon og tekniske duppeditter, men jeg synes det er litt kjedelig. Tviler dessuten på at det ville blitt noe godt resultat uten paintbrush. Han er også veldig glad i tv-serier som f.eks. Dexter, så det er mulig jeg ender opp med en skikkelig GROSS kake. Vi får se. Fantasien får løpe løpsk frem til det nærmer seg 20. januar. Finner jeg ikke på noe blir det nok en South Park kake.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i denne bloggen