25. jan. 2010

Jeg har vært i kontakt med tapetforhandleren i Danmark. De har sagt seg villige til å sende den til meg som gave og skrive en lavere pris slik at jeg slipper fortolling. Det hjelper jo noen kroner. Får se hvordan budsjettet mitt ser ut etter hvert.

Ellers var jeg innom en bildebank og fant noen vanvittig stilige bilder som jeg tenkte at jeg kanskje kunne benytte meg av til å designe mitt eget tapet, men da jeg spurte om prisen for et bilde skulle de ha nesten 5.000kr!!!! for ett bilde!!! Det er grovt ran! Jeg har da eget fotoapparat. Får heller vente til sommeren og finne meg noen stilige kuer å ta bilde av ;o)

Jeg er syk, så dagen i dag ahr ikke vært like produktiv som den burde ha vært. Har stått på og jobbet hele dagen, med unntak av en liten tur ut til meglerens kontor for å signere kjøpekontrakt. Overtagelsen blir 02.02.2010 kl. 08:00. Det blir bra! =D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i denne bloggen