31. jan. 2010

Rival

Ny leilighet, overtagelse 1. mars, alt!!! trenger oppussing, og hva har Helene gjort?






Jo, hun har kjøpt sitt første inventar! HURRA!!! Antageligvis det som kommer til å bli aller, aller mest brukt av alt i hele leiligheten :oD Nemlig garderobeskap!

For å være helt presis har jeg kjøpt en Rival skyvedørsgarderobe til vindfanget og til mitt eget soverom. Jeg satser på å vinne en Rival garderobe til Henrik -til en verdi av kr 20.000,-, så han er satt litt på vent foreløpig. Rival har helt fantastiske løsninger og jeg er strålende fornøyd med valget mitt (skulle bare mangle, kremter lommeboken min)! Jeg skal legge ut bilder når jeg får den på plass. Løsningen er strøken. Det er de tykkeste dørene og beste skinnene som står og venter på å få pynte opp i leiligheten min. Heldekkende speil er valgt til gangen av praktiske årsaker. Greit å kikke seg selv i speilet i helfigur før man forlater huset. Bare sånn for å sjekke at man ikke har en halv dorull hengende etter seg på vei ut (ikke det at det ligger toalettpapir og slenger i leiligheten min). Til soverommet har jeg også foreløpig valgt speil, men det er så mange andre fine fronter (se under), så jeg lurer på om jeg må revurdere noen av dørene. Det hele var egentlig et impulskjøp og jeg var ganske sliten etter kick-off med jobben, så jeg rakk ikke å se igjennom alle løsningene. Dermed valgte jeg det som var mest nærliggende og enkelt for øyeblikket. Speil er fint, men det er mye annet fint også! :o)

Jeg liker ihvertfall stramme linjer, svart-hvitt, jordtoner og sepia. Det blir spennende å se hvor jeg ender og om jeg klarer/ønsker å holde samme stil gjennom alle rommene eller om jeg vil variere. Det er så mye fantastisk å velge i. Veldig spennende prosjekt ihvertfall! Haha

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i denne bloggen