17. des. 2011

Sweet


Det er så godt med helg. Jeg har vært sliten etter en tøff uke, så i morgen skal jeg bare være hjemme og samle krefter. Planen er å ta ut alt fra garderobeskapene mine og rydde, men det må nesten gjøres en tid på døgnet hvor lillegutt ikke er våken. Når han er våken skal vi leke og da helst med biler; en gul bil som heter Starwars, en grønn bil som heter Harry Knøl og en svart selvlysende bil som heter Rakfisk. En god venn besøkte meg fra onsdag til fredag, hvilket jeg satt veldig pris på. Derav navnet Rakfisk. Alle på Henriks avdeling i barnehagen har begynt å kalle hverandre Rakfisk og synes det er veldig gøy. Ellers fortalte Henrik meg her om dagen at mormoren hans, eller Molle som han kaller henne, hadde snakket gammelt til ham. Det likte han ikke. Jeg skriver så mye jeg kan opp i den lille boken og foreviger det.

Det blir mer kakespising enn det er kakebaking om dagen og trening har jeg bare gitt opp. MAn må kunne ha lov til å kose seg litt også, bare det ikke blir like mye som i fjor da jeg gikk opp 8 kg. Det ble litt i meste laget. Jeg har fortsatt +3 kg som jeg "sliter med" å bli kvitt.


I dag var vi på Putti Plutti Pott i Oslo spektrum. Henrik synes teater og musikk er kjempestas! Ellers har jeg gjort noe annet som er litt morsomt, men det får jeg eventuelt komme tilbake til.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i denne bloggen