29. juli 2012

Home sweet home

Se hva jeg er så heldig å ha kommet hjem til. Jeg plantet roser tidligere i våres og var usikker på om jeg hadde grønnen nok fingre (og store nok balkongkasser) til å få de til å blomstre, men det gjør det jo. Jeeey! Nå er det så koselig å sitte der ute i blomsterhavet og bare nyte stillheten. Er det helt feil av meg å innrømme at jeg på kvelder som denne savner en armkrok?
Det har tydeligvis vært noen dager med sol her hjemme siden de blomstrer. Fint at det har regnet litt også sånna t jeg har sluppet å tenke på vanning.
Rosen over er av typen New Dawn. Nydelig rosafarge og gir litt større blomster enn de resterende som er av typen The Fairy. Jeg simpelthen elsker fargene.
Snart blir det litt kakebaking her i gården også. Jeg har en firkantet bryllupskake den 18. august og en dåpskake med matchende cupcakes til den 26. august. Prosjeeeekt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i denne bloggen