15. sep. 2012

Twilight konfirmasjonskake


Litt slitsom dag i dag med hele tre kakeprosjekter. Her er det ene; sjokoladekake med himmelsk trøffelkrem. Jeg får legge ut bilder av de andre kakene senere. Under følger noen detaljbilder av kaken. Bildene er av usedvanlig dålig kvalitet. Jeg får begynne å bruke kameraet mitt igjen. Det er så enkelt å ta bilder med mobilen siden jeg har den fremme hele tiden.Jeg skal prøve å huske å knipse noen nye bilder i morgen. Disse var ikke bra! Ellers er det synet mitt som ikke er bra. Eller kanskje det er ditt?

 Kaken skal forestille en handlepose med boken "breaking dawn". Ved siden av ligger ogaså hennes ipod og bilde av hunden, samt ballettsko.

 Twilight: Jeg gleder meg til å se den siste filmen.
 
 Kaken sett ovenfra.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i denne bloggen