26. juni 2012

Pink roses, white smiles

 

Seeeeee!!!! Snakker om skjønnhet.

Rosebuskene mine har fullt av knopper og den aller første rosen har begynt å spire. Balkongen min kommer til å bli så fin. Det er litt på siden av kakebaking, men et annet av mine små hobbyprosjekter har tydelivis slått rot. På bildet under kan dere se hvordan det i utgangspunktet så ut i balkongkassen min. Jeg har fylt på med lecakuler, rosejord og plantet små rosebusker bortover hele balkongen. Det ser ut som de trives godt. Skulle bare mangle så varmt som det blir der ute om sommeren. Et par dager til med sol nå, så er sikkert mye gjort.


Og når rosene blomstrer blir jeg slik som dette:

Nå kommer det visst endelig noen etterlengtede dager med sol. Vi tar turen til nabolandet for et par dager. Til helgen skal jeg bake en ny dåpskake igjen. Ha en fin uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i denne bloggen