2. juni 2012

UMB-tur


Det er ikke lenge siden Henrik, jeg og vennen var på tur på Universitetet for miljø- og biovitenskap for å kikke på dyrene der. Der ble det både mating av geiter og hester, samt hopping i høyet og klatring på høyballer. Godt å komme seg litt ut og se ting utenom det vanlige.
I dag skulle vi egentlig vært en tur i byen siden det er Musikkfest, men det har blitt så sent på dagen, så jeg vet ikke om vi orker å reise innover. Henrik pleier å bli så trøtt på denne tiden av dagen. Vi får få i oss noe formiddagsmat og se hvor langt vi kommer. Det er litt dårlig å ikke komme seg av gårde den ene dagen i året byen er stappfull av gratisarrangementer, men jeg kjenner jeg blir litt sliten av tanken på mye mennesker samlet på samme sted akkurat i dag. Når det er helg er det godt å ha det litt rolig rundt seg også. Pinsehelgen sist uke var et kaos uten like, så når tirsdagen kom var jeg så utslitt at jeg måtte legge meg tidlig for å samle krefter igjen.
Å hoppe i høyet var slettes ikke dumt.

Nå blir det lunch først, så får vi se hva dagen bringer. Ha en fin-fin lørdag!

Får legge til under samme innlegg at det ble bytur på oss. En slitsom bytur. Det vrimlet av folk. Henrik koste seg ihvertfall på bussen og med kjeks og sjokolade. Jeg er fornøyd med en tur på operataket. Nå er det middagstid. Så blir det vel enten bytur eller kinotur på oss i kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i denne bloggen