1. okt. 2012

Konfirmasjonskake -iPhone til gutt

Konfirmasjonskake 

Her er et bilde av iPhone kaken jeg lagde for en stund siden. En tøff og guttete kake til konfirmasjon. Stilig, eller hva? Jeg la ut bilder før jeg hadde snakket med de som skulle ha den om det var greit å legge ut bilder av sønnen deres på bloggen min. Tenkte at det sikkert gikk fint, men det er jo greit å være på den sikre siden. Det har ikke vært så mye aktivitet her i det siste, og det skyldes at jeg har prioritert tid sammen med kjæresten min og familien min. Ikke førstkommende, men neste helg har jeg imidlertid noen prosjekter på gang. Vi snakker Justin Bieber-kake, rosa dåpskake med matchende cupcakes og Tottenham-kake. Helgen etter blir det kake til en guttedåp. Og meget mulig det blir en Brannmann Sam-kake etter hvert også. Nå skal jeg lage mønster til en bryllupskake jeg skal lage neste sommer. Brudeparet har ønsket seg noe helt spesielt og jeg kan love dere at det kommer til å bli orginalt og lekkert -både på innsiden og utsiden. Jeg kan kanskje legge ut noen bilder av tegninger etter hvert.

 Slik ser forresten iPhone-kaken ut under lokket:
 Kjempehøy! Det var virkelig en GIGA iPhone. Og to lag med jordbær i jordbærmousse, og ett lag med valnøtter og vaniljekrem. Deretter et tynt lag smørkrem før marsipanlokket: Strawberry Delight.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i denne bloggen