14. okt. 2012

BLÅ cupcakes til navnedag


De matcher den blå kaken, gjør de ikke? Fremdeles like forelsket i den blå bamsen. Seeee den er skjønn á. Detaljene på kaken er avbildet i forrige innlegg, men også under.Cupcakes rundt denne kaken når den blir servert er prikken over i'en. Og så skulle det vært lyseblå franske makroner, blå giraffkjeks i vanilje, cakepops eller cakeballs, kokosboller og ...gjestene ville ikke klart å spise opp alt sammen uansett.



My Teddy Bear
I have a little teddy bear
Who's always there for me,
When I need someone to talk to
He listens quietly.

He doesn't get mad or yell
Or ever put me down,
He never gets jealous or envious
And never has a frown.

When I need a hug he's there
Waiting with open paws,
His eye is broken, his arm is ripped
But I don't mind his flaws.

I love my little teddy bear
With his cute little face,
And if we were more like
Teddy bears the world
Would be a better place.


Slik ser de ut på fat:

Rester er aldri en god ting, merker jeg. Nå har jeg prøvesmakt det som er å prøvesmake. Det var godkjent -som vanlig. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg alltid MÅ prøvesmake. Jeg vet jo at det smaker godt, og det smaker det samme denne gangen også -som det gjorde sist. Skal jeg prøvesmake hver bidige gang jeg baker kaker kommer det på et eller annet tispunkt til å gå galt. Dvs. at det jeg spiser ikke går bort fra magen/baken/whatever. Løsningen er vel å slutte å bake?!
 Særlig jeg kommer til å slutte når jeg har så nusslig utstyr som det jeg har brukt her.


Jeg lagde fire ulike typer og selvfølgelig kom jeg på hva jeg har glemt etter at jeg er ferdig med å pynte alle. Jeg skulle hatt en cupcake med små babyføtter også, og det skulle jeg gjerne hatt et sted på hovedkaken også. Ja, ja. Det får bli neste gang. Slik ser cupcakesene ut i eskene sine:

 Disse søte eskene finnes også i blå. Jeg har kun kjøpt rosa for å ha et konsekvent uttrykk når jeg leverer fra meg kaker, men jeg må bestille noen blå esker også. Det hadde blitt helt perfekt med blå esker, ikke sant?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i denne bloggen