14. okt. 2012

Vakker blå kake til navnedag

 

En liten raring som skal ha navnedag. Klart han må få fin kake. Ble ikke kaken helskjønn? Synes den er helt fortryllende vakker, jeg. Jeg har laget denne lyseblå kaken og brukt en tidligere kake som inspirasjon. Har hentet inspirasjon til bamsene fra Tone og merker allerede at jeg kommer til å elske den nye formen. 35kr!!! Et kupp på ebay. Formen er håndlaget, så jeg lurer på om jeg skal kjøpe utstyr til å støpe egne, personlige, former etter hvert. Det kommer flere bilder nedover, men må få med de søte bamsene. De er jo bare til å spise opp (hi-hi). Jeg har ikke så mye å si, så jeg får la bildene tale for seg selv.
 

Båndet har jeg kjøpt på Panduro. Hentet inspirasjon fra Iselin til akkurat dette.


Jeg kommer ikke over hvor skjønn denne bamsen er og den er jo perfekt på kaker som er til barnedåp eller navnedag. De kan brukes på så mange forskjellige måter også. Jeg har så mye utstyr etter hvert at jeg ikke klarer å få brukt alt sammen. Kanskje på tide på donere bort litt, eller selge det.


Jeg så etter bildene at øverste kake har en liten bulk som jeg ikke har fått rettet ut. Det syntes ikke så godt på den ekte kaken, men fremkommer ganske tydelig av bildene. Det er bare en reminde rom at kaken er håndlaget og ekte hjemmebakst.


Jeg elsker denne bamsen!!!!!

 Se så herlig!

 Og her.. Den smelter hjertet mitt og ville smeltet i munnen min. Hvem vil tygge over noe sånt?


Jeg lagde matchende vanilje cupcakes. Jeg lager et eget innlegg med bilder av de, men også de ble råskjønne! Håper du synes det var verdt å ta turen innom siden min i dag. Synes denne kaken var verdt å vise frem. Det er så deilig å levere fra seg noe man er fornøyd med selv og som er bortimot PERFEKT.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i denne bloggen