9. okt. 2012

Dåpskake -gammelrosa


Her er litt flere bilder til av den gammelrosa dåpskaken jeg lagde i helgen. Jeg skal prøve å få tatt bilder med fotoapparatet mitt fremover når jeg skal lage kaker. Det blir så mye klarere bilder enn når jeg bruker telefonen. Det er jo så mye hyggeligere å kikke på. Jeg skal også prøve å bli flinkere til å dokumentere fremgangsmåte på kakene. Det var jo det bloggen i utgangspunktet startet som; et sted hvor jeg ville vise andre hvordan man lager 3D-figurkaker, kakepynt og annet.

Dessverre blir jeg kanskje nødt til å gi avslag på en del oppdrag fremover. Det skyldes at jeg må ha full konsentrasjon på jobb i ukedagene, og dermed vil jeg nok ønske å ha fri til familie og (seriøst verdens desidert beste) kjæreste når helgen endelig kommer. Det kan hende jeg kan påta meg et og annet spennende oppdrag innimellom.

Førstkommende helg skal jeg, som sagt, bake en Justin Bieber kake, en stor og rosa dåpskake med matchende cupcakes, og en Tottenham fotballkake. Det blir en buzy helg før det er ny jobb på mandag. Blir spennende å begynne det nye stedet! Gleder meg masse :)

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i denne bloggen