18. mars 2013

Dåpskake bamse

dåpskake rosa bamse

For noen helger siden lagde jeg denne lille kaken som gave til en jente som skulle døpes. Mine foreldre skulle i barnedåp, så jeg sendte med de denne lille saken. Det er en liten sjokoladekake med marsipanlokk. Pyntet med små blomster og en bamse som jeg har modellert for hånd. Jeg elsker små bamser. De er så søte og det er bare kos å se de ta form når jeg modellerer de. Hver enkelt en av de har sitt unike uttrykk. Ingen blir like.

Modellering er kjempegøy når man får det til, men med små detaljer kan det være ekstremt krevende og til tider frustrerende. Denne bamsen er faktisk ganske enkel. Jeg kan lage en tutorial på den så dere kan se hvor enkelt det er! Den kommer på bloggen i løpet av kort tid.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i denne bloggen