5. mars 2013

Dåpskake til en ekte prinsesse

Dåpskake til prinsesse
Rosa dåpskake til en ekte prinsesse

Jeg har bakt nok en dåpskake. Igjen til en liten prinsesse. Når jeg blir forespurt om å bake tilsvarende design som jeg har gjort tidligere forsøker jeg, men ingen design blir like uansett hvor mye jeg forsøker. Jeg har ikek fått tilbakemelding fra de som kjøpte kaken ennå. Håper de er fornøyde og at kaken smakte. Jeg har lovet å benytte meg av bedre kamera enn mobilkamera. Dessverre glemte jeg det nok en gang.

Fyllet er jordbær, jordbærmousse og vaniljekrem. Smørkrem under lokk. Du kan forresten se andre dåpskaker som jeg har laget på (blant annet) dåpskake til sommerfuglprinsesse, dåpskake til en skjønn liten gutt og denne fantastisk vakre dåpskaken med store roser.

Vennlig hilsen Helene

2 kommentarer:

  1. Hvilke størrelser bruker du på kakene?

    SvarSlett
  2. Hei

    Denne er laget i en 30 cm springform og en 15 cm form, men det varierer veldig. Noen ganger baker jeg flere bunner og legger over hverandre for å få ekstra høyde. Det spørs hvor mange personer kaken skal være til.

    SvarSlett

Søk i denne bloggen