5. mars 2013

Sjokoladekake -sjokoholikers drøm

Sjokoladekake
Sjokoladekake

Dette er kaken for alle kakeelskende sjokoholikere, -som meg selv. Dette er en bursdagskake til mann 50 år. Det er en mørk sjokoladekake med trøffelkrem og ganache, pyntet med friske røde bær, konfekt fra Joacobs og sjokoladesigarillos. Den er himmelsk god! Mmm.

Sjokoladekake
 Bildene taler kanskje for seg selv?

Sjokoladekake

Det er litt av en sjokoladedrøm. Veldig glad jeg ikke hadde denne kaken lenge hjemme hos meg. Det vil si.. hjemme hos meg har jeg aldri kaker lenge. Enten går de ut døren før jeg får sukk for meg, ellers går de ned i magen.

Sjokoladekake

 Jeg har forresten noen hyggelige dåpskaker fremover. Er ekstremt dårlig til å blogge. Kan ikke fatte og begripe hvor folk finner tiden? Hvilket liv har man da når det eneste man gjør er å jobbe, trene, lage mat og blogge? Er man så heldig at man har vaskehjelp går det kanskje an? Jeg vet ikke med deg, men jeg får vann i munnen av å se på disse bildene, så jeg tenker jeg avslutter her. Se gjerne www.kaken.no for mer inspirasjon. Bilder legges ut fortløpende og siden skal rekonstrueres nå av en ordentlig webdesigner! Juhuu! Så kanskje det blir bra?

Sjokoladekake

Vennlig hilsen Helene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Søk i denne bloggen